V praxi

V této sekci Vám na vybraných oborech představíme, jak systém funguje v praxi. Pokud se ani jedné z ukázek nemůžete připodobnit, nevadí. Zarezervuju.cz lze přizpůsobit na míru jakýmkoliv Vašim potřebám.

Kadeřnictví, masáže
a další obory

Diář

S touto situací se jistě setkáváte nejen Vy kadeřnice, maséři, ale i další z řad podnikatelů napříč různými obory. Diář máte u sebe častěji, než cokoliv jiného, protože se může stát, že zrovna na cestě z nákupu Vám zavolá klient, který by se rád objednal. Pokud diář u sebe zrovna nemáte, musíte klientovi volat nazpět a hledat termín, který Vám oběma vyhovuje. Nebo se Vám klient snaží dovolat v ten nejméně vhodný okamžik - zrovna když stříháte/masírujete. Pokud čtete tyto řádky, tak si zřejmě říkáte, že přesně takovéto situace znáte.

S naším systémem už Vám tyto starosti jednou pro vždy odpadnou. Vaši klienti si vždy jednoduše vyhledají, kdy máte volno a na pár kliknutí se zarezervují. Vy se jen pak následně podíváte, kdo se Vám na který den a čas zarezervoval. Vše můžete pohodlně sledovat v administraci systému. Ta je plně responzivní a vše bude přehledné a použitelné jak na mobilu, tabletu, tak i notebooku.

Zřejmě si říkáte:

„My ale nemáme na provozovně počítač...
...co když se k nám někdo zarezervuje v průběhu dne?“

Zde je první řešení:
V systému existuje možnost si nastavit, že rezervovat se na následující den lze například pouze do 18h dne předešlého. Kalendář si následně vytisknete z pohodlí Vašeho domova a můžete jej vzít s sebou.

My však výrazně doporučujeme řešení druhé:
V první variantě totiž hrozí, že byste mohli přijít o zákazníky, kteří se k Vám chtějí rezervovat v průběhu pracovního dne pomocí katalogu. Pro tyto případy můžete bez problémů využít našich notifikačních SMS. Do práce si s sebou vezmete vytištěný kalendář na daný den, a pokud by se k Vám do volného místa rezervoval nový zákazník, tak by Vám přišla SMS s jeho jménem, hodinou a kontaktem. Vy si jednoduše daného klienta do kalendáře dopíšete.

Tímto způsobem si výrazně usnadníte práci jak Vy, tak Vaši zákazníci. Velkou výhodou je pro vás skutečnost, že se budete moci naplno věnovat svým klientům a nebudete od nich muset odbíhat. Stávající i potenciální klienti to jistě ocení.

Noví klienti

Sedíte v práci u křesla nebo masážního stolu a čekáte, až se Vám ozve někdo nový, kdo by rád využil Vašich služeb. V dnešní době velké konkurence je získání nových klientů velmi obtížnou záležitostí a Vy máte stále volné kapacity, které by Vám mohly zvýšit příjem.

Máte-li během dne volná místa, pak si Vás pomocí našeho katalogu může vyhledat kdokoliv, jenž má zájem o Vaše služby. Řekněme, že potenciálního klienta rozbolí záda a potřebuje rychle namasírovat, jenže nikoho z tohoto oboru nezná.

V online katalogu si vyhledá masáž do vzálenosti např. 5 km od jeho současné polohy a zvolí si čas. Máte-li zrovna volno, pak se Vašemu potencionálnímu zákazníkovi ihned zobrazíte. V tuto chvíli se k Vám může zarezervovat a tím získáte nového klienta bez jakékoliv námahy. Je jasné, že pokud s Vámi bude spokojen, zarezervuje se příště rovnou k Vám.

Díky tomuto řešení snadno získáte nové klienty.

Služby spojené
s ubytováním

Vinný sklípek + nocleh

Existují případy, kdy majitelé nějakého kulturního, společenského nebo třeba sportovního zařízení, kde pořádají nejrůznější akce, nabízejí navíc i ubytování. Jste-li jedním z nich, pak byste zcela jistě uvítali, aby Vaši stávající i potenciální klienti využívali obě tyto služby naplno.

Jako příklad jsme vybrali vinný sklípek, vedle kterého byste zároveň nabízeli nocleh.

Lidé v těchto situacích často shání zvlášť nejprve ubytování a následně vyhledávají v okolí vinný sklípek, kam by vyrazili na degustaci. Pomocí našeho systému potenciální zákazníci snadno zjistí, že nabízíte takto konkrétní službu (degustaci) spojenou přímo s ubytováním, a během pár kliknutí se k Vám zarezervují. Ve výsledcích vyhledávání se zobrazíte samozřejmě jak pod výrazem ubytování, tak i vinným sklípkem, což výrazně zvyšuje Vaše šance na získání nových klientů.

Díky tomuto řešení snadno získáte nové klienty, křeří se k Vám budou určitě rádi vracet.

Zdravotnictví
a lékařské obory

Ztráta potenciálních klientů
- oční optika

Oborů ve zdravotnictví, kterým by náš systém usnadnil hodně práce je velké množství. Mohou to být zubaři, obvodní/odborní lékaři, fdyzioterapeuti a mnozí další. Jako příklad jsme vybrali oční optiku.

Chtě nechtě, brýle budeme dříve či později potřebovat z fyziologických důvodů všichni. Určitě znáte situaci, kdy k Vám přijde zákazník, ale optometrista má zrovna moc práce a čas bude mít až za 2 hodiny. To může člověka odradit a raději si zajde pro brýle do jiné optiky. Ať už si přišel koupit drahé brýle nebo jen kontaktní čočky, je škoda o takového klienta přijít.

Pomocí našeho systému ušetříme čas, jak Vám, tak i právě Vašim zákazníkům, o které pak nepřijdete. V administraci kalendáři si budete moci snadno nastavit délku služby (např. měření zraku 30 minut, aplikace kontaktních čoček 1,5 h). Vaši klienti, ať již současní či noví, se podívají, kdy má optometrista zrovna volno, zarezervují se a mohou bez problémů vyrazit, aniž by riskovali, že nebude mít optometrista čas.

Náš systém Vám však neusnadní pouze rezervace či získávání nových klientů. Jednou z velkých výhod pro Vás bude i funkce „poznámky k zákazníkům“. Pomocí této funkce si k zákazníkům budete moci přidávat libovolné poznámky, které budou přehledně řazeny dle datumu. Toto velmi usnadní práci například právě optikám. Ke každému klientovi si napíšete naměřené hodnoty a poznámky, které budete potřebovat a kdykoliv v budoucnu v nich budete moci vyhledávat a prohlížet dané záznamy. Lze tedy říci, že tato funkce může fungovat i jako kartotéka Vašich klientů.

Díky našemu systému tedy nepřijdete o stávající ani potenciální klienty.